Вийшли оновлення для типових конфігурацій.  05.10.2018  

05.10.2018 вийшли оновлення для наступних конфігурацій:
 • Бухгалтерія для України ред. 2. 0
 • Бухгалтерія для України базова ред. 2.0
 • Бухгалтерія для України ред. 1. 2
 • Управління торгівельним підприємством для України ред.1.2
 • Зарплата і управління персоналом  для України
 • Зарплата і управління персоналом для України базова

Нове у версіях:


Версія 2.0.12 для Бухгалтерія для України ред. 2. 0  та Бухгалтерія для України базова ред. 2.0
Інтеграція з сервісом «Пактум. Контрагент»
Реалізовано автоматизоване заповнення картки контрагента даними ( назва, адреса, телефон, керівник і дані про систему оподаткування), що містяться в єдиних державних реєстрах за введеним кодом ЄДРПОУ  для юридичних осіб або ДРФО для фізичних осіб-підприємців.

Версія 1.2.47 для Бухгалтерія для України ред.1.2
Інтеграція з сервісом «Пактум. Контрагент»
Реалізовано автоматизоване заповнення картки контрагента даними ( назва, адреса, телефон, керівник і дані про систему оподаткування), що містяться в єдиних державних реєстрах за введеним кодом ЄДРПОУ  для юридичних осіб або ДРФО для фізичних осіб-підприємців.

Версія 1.2.47 для Управління торгівельним підприємством для України ред. 1.2
Розрахунок заробітної плати:
Згідно з постановою правління ФСС України від 19.07.2018 р. №12 "О затвердженні Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України" реалізована нова друкарська форма документа "заява-розрахунок у ФСС" і додато до нього.
Нова форма застосовується в документах з 01.10.2018 р. Для коректного формування друкарських форм в документі "Нарахування по лікарняному листу" доданий розрахунок загального страхового стажу і стажу за останніх 12 місяців в місяцях. Реалізований новий документ "Підтвердження виплат ФСС" для формування друкарської форми повідомлення про виплати за рахунок ФСС застрахованим особам. Документ може бути заповнений в ручну або за даними заяви-розрахунку у ФСС. Фактичний контроль виплат і їх термінів в конфігурації не здійснюється.
Інтеграція з сервісом «Пактум. Контрагент»:
 Реалізовано автоматизоване заповнення картки контрагента даними ( назва, адреса, телефон, керівник і дані про систему оподаткування), що містяться в єдиних державних реєстрах за введеним кодом ЄДРПОУ для юридичних осіб або ДРФО для фізичних осіб-підприємців.

Версія 2.1.49 для «Зарплата і управління персоналом  для України» і«Зарплата і управління персоналом для України базова» ред.2.1
Розрахунок заробітної плати:
 Згідно з постановою правління ФСС України від 19.07.2018 р. №12 "О затвердженні Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України" реалізована нова друкарська форма документу "заява-розрахунок у ФСС" і додатках до нього.
Нова форма застосовується в документах з 01.10.2018 р. Для коректного формування друкарських форм в документі "Нарахування по лікарняному листу" доданий розрахунок загального страхового стажу і стажу за останніх 12 місяців в місяцях. Реалізований новий документ "Підтвердження виплат ФСС" для формування друкарської форми повідомлення про виплати за рахунок ФСС застрахованим особам. Документ може бути заповнений в ручну або за даними заяви-розрахунку у ФСС. Фактичний контроль виплат і їх термінів в конфігурації не здійснюється.

 

Всi новини

IНФОРМАЦIЯ ПРО КОМПАНIЮ

Ми працюємо для Вас з 2006 року i вдячнi всiм нашим постiйним та новим клiєнтам за довiру i спiвпрацю!

КОНТАКТИ

  • SOFT-PRO LTD.
  • Україна, м.Одесса, вул. Балкiвська, 120/2, 2 поверх, офiс 3

Просмотреть увеличенную карту

Просмотреть увеличенную карту


ПРO НАС

Iсторiя групи компанiй "Soft-Pro LTD" почалася в 2006 роцi зi створення компанiї "Софт-Про", що спецiалiзується на розробцi програмних продуктiв на платформi 1С:Пiдприємство для експедиторських компанiй. Iнiцiатива, динамiчнiсть i цiлеспрямованiсть колективу компанiї дозволили незабаром розвинути пiдприємство, збiльшити обороти, зав'язати мiцнi дiловi зв'язки.

НАШI СЕРТИФIКАТИ

Протягом наступних рокiв створювалися компанiї, задiянi в рiзних сферах дiяльностi:
   • Розробка програмного забезпечення
   • САБ
   • IT- послуги
   • Центр Cертифiкованого Навчання
   • Веб-студiя
   • Аудит управлiнського облiку
   • M.E.Doc i оформлення ключiв електронно-цифрового пiдпису

У нашiй компанiї 39 сертифiкатiв Професiонал, 3 сертифiкати Спецiалiст, 2 сертифiкати Викладач ЦСН

Детальнiше про компанiю..  


НОВИНИ

30.04.2021  • Оновлення типової конфігурації «Управління торговельним підприємством для України»

30.04.2021  • Оновлення «Зарплата і управління персоналом для України» та «Зарплата і управління персоналом для України(базова)»

Всi новини..