Припинення підтримки редакції 2.0 програми "Бухгалтерія для України" та умови переходу на нові програмні продукти.  15.12.2020  

У 2019-2020 роках були випущені продукти для бухгалтерського обліку нового покоління — "BAS Бухгалтерія" версій ПРОФ, КОРП та базова, в яких отримали розвиток можливості, реалізовані в редакції 2.0 програми "Бухгалтерія для України".

У вересні 2020 р. було оголошено про зняття з продажів програмних продуктів, що включають редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України" та повідомлені умови переходу (стандартні й пільгові) на програми "BAS Бухгалтерія".

Звертаємо увагу! В редакції 2.0 програми "Бухгалтерія для України" здійснюється підтримка законодавства 2020 року (включаючи регламентовану звітність за 2020 рік). Зміни законодавства 2021 року реалізовуватися не будуть. Підтримка редакції 2.0 програми "Бухгалтерія для України" припиняється з 5 березня 2021 року (після закінчення здачі звітності за 2020 рік). Рекомендуємо користувачам починати ведення бухгалтерського та податкового обліку у новій програмі "BAS Бухгалтерія" з початку 2021 року. Для цього слід звернутися до уповноважених співробітників Софт-Про за номерами телефонів +38 (048) 725 49 49, +38 (050) 390 11 38 або +38 (097) 224 38 19 та здійснити пільговий перехід на аналогічну версію (з перенесенням даних зі старої програми).Також можна виконати апгрейд на потужніші версії ПРОФ (з можливістю конфігурування, багатокористувацького режиму використання, клієнт-серверного варіанта роботи) чи КОРП (з розширеними можливостями розрахунку заробітної плати і кадрового обліку).

Умови переходу на програми лінійки "BAS Бухгалтерія" залежать від програми попереднього покоління:

  • Пільгові апгрейди з аналогічних продуктів старого покоління на програму "BAS Бухгалтерія Базова", "BAS Бухгалтерія ПРОФ" або "BAS Бухгалтерія ПРОФ на 5 користувачів" здійснюються за фіксованою ціною 300 грн. без ПДВ та не обмежені у часі.
  • Стандартні апгрейди на ті ж продукти здійснюються за звичайними правилами (вартість обчислюється за формулою (сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів) та не обмежені у часі.
  • Пільгові переходи на програму "BAS Бухгалтерія ПРОФ (комплект для пільгового переходу)" з продуктів "Комплект прикладних рішень на 5 користувачів" можна здійснити до 31.12.2020 р.

Електронні поставки вищевказаного комплекту для пільгового переходу будуть доступні для завантаження до 31.01.2021 р. Починаючи з 01.02.2021 р. завантажити електронну поставку зазначеного продукту на Порталі ІТС буде неможливо.

Для здійснення апгрейду (як пільгового, так і стандартного) необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ захисту (для продуктів з апаратним захистом) програмного продукту, з якого виконується апгрейд.

Технічно процес переходу на використання продуктів нового покоління максимально спрощено:

  • Перехід на програму "BAS Бухгалтерія" версії Базова або ПРОФ здійснюється оновленням актуальної базової версії конфігурації "Бухгалтерія для України" редакції 1.2 або 2.0, при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються (без змін і втрат).
  • Перехід на програму "BAS Бухгалтерія" версії КОРП здійснюється поступовим оновленням: базову версію слід оновити до версії ПРОФ, а вже з неї здійснюється перехід до актуальної версії КОРП, при цьому накопичені бухгалтерські облікові дані повністю зберігаються (без змін і втрат);
  • Перехід з програми "Бухгалтерія для України" редакцій 1.2 або 2.0 також здійснюється в два етапи: на першому слід оновитися до версії ПРОФ, потім до актуальної версії КОРП. При цьому наявні документи зарплатного і кадрового обліку зберігаються без можливості редагування. Для використання нових можливостей програми "BAS Бухгалтерія. КОРП" слід виконати конвертацію даних спеціальною обробкою, що входить до складу конфігурації.

За допомогою обробки переносяться:

  • кадрова історія співробітників;
  • залишки невиплаченої зарплати і залишки розрахунків з бюджетом за податками і зборами;
  • дані для розрахунку середнього заробітку за останні 12 місяців;
  • актуальні способи відображення заробітної плати, зарплатні проекти та особові рахунки співробітників, податкові соціальні пільги співробітників, базові періоди індексації.

Крім того, реалізована можливість перенести налаштування, основні дані і залишки заробітної плати і обліку кадрів з програми "Зарплата і Управління Персоналом", редакції 2.1 (перенесення даних можливе починаючи з версії 2.1.56). Відповідні правила перенесення також включені до складу програми "BAS Бухгалтерія. КОРП".

Всi новини

IНФОРМАЦIЯ ПРО КОМПАНIЮ

Ми працюємо для Вас з 2006 року i вдячнi всiм нашим постiйним та новим клiєнтам за довiру i спiвпрацю!

КОНТАКТИ

  • SOFT-PRO LTD.
  • Україна, м.Одесса, вул. Балкiвська, 120/2, 2 поверх, офiс 3
  • Телефони:
  • +38 048 7373939
  • +38 048 7254949
  • +38 050 3901138
  • +38 097 2243819
  • E-mail: office@soft-pro.com.ua

Просмотреть увеличенную карту

Просмотреть увеличенную карту


ПРO НАС

Iсторiя групи компанiй "Soft-Pro LTD" почалася в 2006 роцi зi створення компанiї "Софт-Про", що спецiалiзується на розробцi програмних продуктiв на платформi BAF для експедиторських компанiй. Iнiцiатива, динамiчнiсть i цiлеспрямованiсть колективу компанiї дозволили незабаром розвинути пiдприємство, збiльшити обороти, зав'язати мiцнi дiловi зв'язки.

НАШI СЕРТИФIКАТИ

Протягом наступних рокiв створювалися компанiї, задiянi в рiзних сферах дiяльностi:
   • Розробка програмного забезпечення
   • САБ
   • IT- послуги
   • Центр Cертифiкованого Навчання
   • Веб-студiя
   • Аудит управлiнського облiку


У нашiй компанiї 41 сертифiкат Професiонал, 3 сертифiкати Спецiалiст, 2 сертифiкати Викладач ЦСН

Детальнiше про компанiю..  


НОВИНИ

28.12.2021  • З наступаючим Новим роком та Різдвом!

16.07.2021  • Вітаємо з Днем ​​Бухгалтера!

Всi новини..