Вийшло оновлення для Управлiння торговим підприємством редакція  10.03.2021  

Вийшло оновлення для Управлiння торговим підприємством редакція 1.2

Типова конфігурація Управлiння торговим підприємством редакція 1.2

Версія 1.2.61

Нове у версії

Облік ПДВ

  • Нові форми податкових документів
    Реалізовано заповнення Податкової накладної та Додатка 2 до неї відповідно до наказу Мінфіну № 734 від 02.12.2020.
  • Нова ставка ПДВ 14%
    Згідно із ЗУ № 1115-IX від 17.12.2020 додано ставку ПДВ 14%.
    Відповідно до листа ДПСУ № 5257/7/99-00-21-03-02-07 від 01.03.2021 податкові документи за ставкою 14% не підлягають реєстрації до виходу наступних форм податкових документів. Для коректного заповнення Декларації по ПДВ, податкові документи за операціями поставки за ставкою 14% повинні бути сформовані в інформаційній базі у загальному порядку, але їх не слід відправляти на реєстрацію у ЄРПН. У випадку, якщо у межах однієї поставки відвантажуються товари за ставками 20% (7%) і 14%, до прийняття нових форм податкових документів рекомендується виписувати окремі податкові накладні за ставкою 14%. Для автоматичної виписки таких податкових документів рекомендується оформлювати окремі документи продажу за ставкою 14%.
  • Автоматичне збільшення точності кількості при вивантаженні податкових документів
    У форму вивантаження податкових документів в файл .xml (систему FREDO звіт) доданий перемикач "Коригування показників для точного дотримання формули Кількість * Ціна = Обсяг".
    Перемикач дозволяє в момент вивантаження перерахувати кількість за формулою "Обсяг поставки (гр. 10) / Ціна (гр. 7)" або, на вибір, ціну за формулою "Обсяг поставки (гр. 10) / Кількість (гр. 6)" з точністю до 9 десяткових знаків. Коригування виконується для рядків, у яких без коригування не дотримується формула "Кількість * Ціна = Обсяг поставки" з точністю до 1 коп.

Регламентована звітність

  • Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю
    Відповідно до наказу Мінсоцполітики від 18.12.2020 р № 821 внесені зміни на формі звіту Звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю.
  • Звіт із праці
    Відповідно до наказу Державної служби статистики № 178 від 17.06.2020 р реалізована нова форма звіту державного статистичного спостереження № 1-ПВ (квартальна) "Звіт з праці".

Всi новини

IНФОРМАЦIЯ ПРО КОМПАНIЮ

Ми працюємо для Вас з 2006 року i вдячнi всiм нашим постiйним та новим клiєнтам за довiру i спiвпрацю!

КОНТАКТИ

  • SOFT-PRO LTD.
  • Україна, м.Одесса, вул. Балкiвська, 120/2, 2 поверх, офiс 3
  • Телефони:
  • +38 048 7373939
  • +38 048 7254949
  • +38 050 3901138
  • +38 097 2243819
  • E-mail: office@soft-pro.com.ua

Просмотреть увеличенную карту

Просмотреть увеличенную карту


ПРO НАС

Iсторiя групи компанiй "Soft-Pro LTD" почалася в 2006 роцi зi створення компанiї "Софт-Про", що спецiалiзується на розробцi програмних продуктiв на платформi 1С:Пiдприємство для експедиторських компанiй. Iнiцiатива, динамiчнiсть i цiлеспрямованiсть колективу компанiї дозволили незабаром розвинути пiдприємство, збiльшити обороти, зав'язати мiцнi дiловi зв'язки.

НАШI СЕРТИФIКАТИ

Протягом наступних рокiв створювалися компанiї, задiянi в рiзних сферах дiяльностi:
   • Розробка програмного забезпечення
   • САБ
   • IT- послуги
   • Центр Cертифiкованого Навчання
   • Веб-студiя
   • Аудит управлiнського облiку
   • M.E.Doc i оформлення ключiв електронно-цифрового пiдпису

У нашiй компанiї 41 сертифiкат Професiонал, 3 сертифiкати Спецiалiст, 2 сертифiкати Викладач ЦСН

Детальнiше про компанiю..  


НОВИНИ

16.07.2021  • Вітаємо з Днем ​​Бухгалтера!

30.04.2021  • Оновлення типової конфігурації «Управління торговельним підприємством для України»

Всi новини..