Підбір та демонстрація товару

Лінійка продуктів «1С: Підприємство» включає велику кількість типових, спеціалізованих і галузевих прикладних рішень – з різним функціоналом, призначеним для вирішення різних завдань.

Самостійно зорієнтуватися в повному спектрі рішень «1С:Підприємство» буває непросто. При цьому недостатньо ретельний підхід до вибору програмного забезпечення може призвести до неефективного вкладення коштів і Вашого часу.

    Основні завдання автоматизації, можуть бути вирішені типовими рішеннями
  • .Автоматизація складського обліку, аналіз стану складів, контроль руху товарно-матеріальних цінностей.
  • Управління номенклатурою товарів, продукції і послуг, включаючи автоматизацію ціноутворення, складання складних калькуляцій.
  • Управління торговою діяльністю і автоматизація торгового документообігу.
  • Аналіз ефективності торговельної діяльності та прогнозування продажів.
  • Автоматизація розрахунків з контрагентами, аналіз стану і динаміки взаєморозрахунків.
  • Управління комісійною торгівлею від імені комітента і комісіонера.
  • Розрахунок собівартості продукції і аналіз економічної ефективності виробничої діяльності.
  • Управління виробництвом, включаючи незавершене виробництво, багатопередільне виробництво, обробку давальницької сировини.
  • Облік замовлень від покупців, внутрішнє планування випуску продукції, контроль виконання замовлень.
  • Планування та контроль виконання замовлень на закупівлю продукції.
  • Розрахунок зарплати і кадровий облік включає практично повний способів набір нарахувань, утримань, виплат і компенсацій з урахуванням національної та місцевої специфіки.
  • Облік основних засобів і розрахунок амортизації.
  • Планування, управління і аналіз фінансових результатів діяльності підприємства (бюджетування, планування фінансових показників, порівняння планових і фактичних показників).
  • Бухгалтерський і податковий облік в повній відповідності з національним законодавством.
  • Формування податкової, бухгалтерської та іншої регламентованої звітності в різні органи.
  • Бухгалтерський облік і контроль кошторисів витрат бюджетних організацій в повній відповідності з законодавством та відомчими інструкціями.
  • Збір зведеної звітності бюджетних організацій.

Безкоштовні консультації фахівців нашої компанії з підбору програмного продукту дозволять уникнути цих проблем і оптимізувати бюджет на автоматизацію.

Ми готові організувати професійну консультацію щодо вибору програмного продукту і його демонстрацію будь-яким зручним для Вас способом у зручний для Вас час: віддалено, online, демонстрація в офісі нашої компанії, у Вашому офісі.

Заявки можна надсилати на електронну адресу Elena@soft-pro.com.ua та по телефону +38 048 737 39 39.

IНФОРМАЦIЯ ПРО КОМПАНIЮ

Ми працюємо для Вас з 2006 року i вдячнi всiм нашим постiйним та новим клiєнтам за довiру i спiвпрацю!

КОНТАКТИ

  • SOFT-PRO LTD.
  • Україна, м.Одесса, вул. Балкiвська, 120/2, 2 поверх, офiс 3

Просмотреть увеличенную карту

Просмотреть увеличенную карту


ПРO НАС

Iсторiя групи компанiй "Soft-Pro LTD" почалася в 2006 роцi зi створення компанiї "Софт-Про", що спецiалiзується на розробцi програмних продуктiв на платформi 1С:Пiдприємство для експедиторських компанiй. Iнiцiатива, динамiчнiсть i цiлеспрямованiсть колективу компанiї дозволили незабаром розвинути пiдприємство, збiльшити обороти, зав'язати мiцнi дiловi зв'язки.

НАШI СЕРТИФIКАТИ

Протягом наступних рокiв створювалися компанiї, задiянi в рiзних сферах дiяльностi:
   • Розробка програмного забезпечення
   • САБ
   • IT- послуги
   • Центр Cертифiкованого Навчання
   • Веб-студiя
   • Аудит управлiнського облiку
   • M.E.Doc i оформлення ключiв електронно-цифрового пiдпису

У нашiй компанiї 39 сертифiкатiв Професiонал, 3 сертифiкати Спецiалiст, 2 сертифiкати Викладач ЦСН

Детальнiше про компанiю..  


НОВИНИ

30.04.2021  • Оновлення типової конфігурації «Управління торговельним підприємством для України»

30.04.2021  • Оновлення «Зарплата і управління персоналом для України» та «Зарплата і управління персоналом для України(базова)»

Всi новини..