Налагодження та впровадження
Якщо у Вашої компанії є потреба в розширенні функціоналу типового рішення (потрібні спеціальні звіти, документи, Ви використовуєте унікальні схеми організації ведення обліку та ін.), наші фахівці готові провести роботи з адаптації (налаштування) конфігурації з її подальшим впровадженням, які включають:
- детальне обстеження з метою визначення ступеня потреби в налаштуванні (уточнення того, як повинні працювати ті чи інші об'єкти програми, опис нових довідників, документів, звітів, схем проводок)
- формування опису завдання і переліку робіт (технічного завдання) відповідно до отриманих даних детального обстеження, оцінка термінів і вартості цих робіт
- кодування і тестування – власне конфігурація програми і обов'язкове тестування функціональності і продуктивності нової системи
- впровадження – введення системи в експлуатацію (визначення порядку переходу користувачів на нову систему, перенесення початкових даних, тестування системи на реальних даних)
- складання «Посібника користувача» по роботі з адаптованою системою, що містить опис змін в програмі і порядок роботи з нею.
Вартість даних робіт визначається на підставі сформованого переліку робіт, термінів та інших вимог клієнта.